Οι αλλαγές στο σύστημα των αποσπάσεων έχουν νόημα ή όχι;

Οι πολυδιαφημισμένες αλλαγές στον τρόπο επιλογής των αποσπασμένων με την καθιέρωση των «μορίων απόσπασης», αποτελούν αναμφίβολα ένα πρώτο θετικό βήμα. Θα αποκτήσουν νόημα όμως, όταν τη στιγμή που ανακοινωθούν οι αποσπάσεις, δίπλα από κάθε αποσπασμένο εκπαιδευτικό θα ανακοινωθούν και τα προαναφερθέντα μόρια. Τι νόημα έχει εξάλλου, αν γνωρίζω τα μόρια τα δικά μου, δεν έχω πάρει την απόσπαση, αλλά δεν γνωρίζω τα μόρια αυτών που πήραν την απόσπαση; Πώς θα μπορώ να ελέγξω αν το σύστημα δεν με αδίκησε; Ποιο το νόημα της μη ανακοίνωσης των μορίων; Η μη ανακοίνωση των «μορίων απόσπασης» θα φέρει και διάφορες αμφιβολίες…

Κι αν το τραβήξουμε και λίγο πιο πέρα (γιατί όχι), γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στις αποσπάσεις των υπόλοιπων φάσεων (γιατί δεν γίνεται μόνο μία περίοδος αποσπάσεων); Γιατί να μη γίνεται το ίδιο και στους αναπληρωτές; Γιατί να μη γίνεται το ίδιο και στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία;

Ο καιρός πλησιάζει και θα δείξει…

Advertisements
This entry was posted in συνδικαλιστικά, το σύνηθες παράλογο, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Οι δάσκαλοι και η Αμφισβήτηση, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ακούμε;, για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, εκπαιδευτικό σύστημα, ελληνικό εκπαιδευτικο σύστημα and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s