Ενημέρωση – Πρόσκληση για τη συνάντηση Γονέων, Κηδεμόνων και Διδασκόντων του Δήμου Πρέβεζας για τη διδασκαλία της β ξένης γλώσσας στα σχολεία μας

Συνεργαζόμαστε

ενάντια στην πολιτική περικοπών του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων,

ενάντια στην κατάργηση της επιλογής β΄ ξένης γλώσσας στα σχολεία μας.

Συμμετέχουμε όλοι, γονείς, κηδεμόνες κι εκπαιδευτικοί, στη συνάντηση, που οργανώνεται για να συνδιαμορφώ­σουμε κι αποφασίσουμε τις περαιτέρω δράσεις μας,

στο 1ο ΓΕΛ Πρέβεζας, Στησιχόρου 6, στις 19:00΄ της Τρίτης, 14 Ιουνίου 2011.

Το ψήφισμα που διαμορφώθηκε στην 1η οργανωτική/ενημερωτική συνάντηση της 7ης Ιουνίου 2011 είναι αναρτημένο στον ιστοχώρο της ΕΛΜΕ Πρέβεζας και αλλού. Επόμενες συναντήσεις θα οργανωθούν και στους Δήμους Πάργας και Ζηρού για τα σχολεία Π.Ε. και Δ.Ε. (των περιοχών Β και Γ Πρέβεζας της ΔΕ, αντίστοιχα).

– Καθηγητές Γαλλικής, Γερμανικής και Ιταλικής Γλώσσας στα Δημόσια Σχολεία Π.Ε. & Δ.Ε. στους Δήμους Πρέβεζας, Ζηρού και Πάργας
– Δ.Σ. Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Πρέβεζας
– Αιρετοί στο ΠΥΣΠΕ Πρέβεζας
– Δ.Σ. Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Πρέβεζας
– Αιρετοί στο ΠΥΣΔΕ Πρέβεζας
Advertisements
This entry was posted in παιδεία, περί παίδευσης, περί Παιδείας, πολίτης, συνδικαλιστικά, συνδικαλισμός, το σύνηθες παράλογο, ωρομίσθιοι & αναπληρωτές, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Οι δάσκαλοι και η Αμφισβήτηση, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Πρέβεζα, ακούμε;, για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, εργασία και κοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα, ελληνικό εκπαιδευτικο σύστημα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s