Το τέλος της κατρακύλας δεν είναι οι συγχωνεύσεις, υπάρχει και συνέχεια, του Χρήστου Επαμ. Κυργιάκη, στο alfavita.gr

Έχει γίνει συνείδηση ακόμη και στους κόλπους του ίδιου του υπουργείου παιδείας ότι οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις των σχολικών μονάδων «με αυστηρά παιδαγωγικά κριτήρια» και «μόνο για παιδαγωγικούς λόγους» φαντάζουν σαν κακόγουστα αστεία από αυτά που ακούγονται πολλές φορές σε ξενέρωτες παρέες όταν δεν υπάρχει κάτι πιο ενδιαφέρον να ειπωθεί.

Είναι τόσο μεγάλη η αποτυχία των παραπάνω επιχειρημάτων που άρχισαν να σχεδιάζουν και να προωθούν αλλαγές «στα μουλωχτά» και «από την πίσω πόρτα» χωρίς να ενημερώνουν τους άμεσα ενδιαφερόμενους που είναι οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές.

Η δημοκρατία τους εξαντλείται στο επίσημο site διαβούλευσης του υπουργείου παιδείας, και σε ατέρμονες συζητήσεις στα κανάλια και τις εφημερίδες, με ανθρώπους που, τις περισσότερες φορές, δεν έχουν σχέση (δεν είναι τυχαίο αυτό), με την εκπαίδευση.

Στην προσπάθεια αυτή του υπουργείου παιδείας να περάσουν στα γρήγορα  τις συγχωνεύσεις, δυστυχώς έχουν προστρέξει αρωγοί αρκετοί δημοτικοί άρχοντες οι οποίοι θεωρούν την υποταγή τους στις κομματικές κατευθύνσεις πιο σημαντική από την υποταγή τους στο πραγματικό συμφέρον των μαθητών του τόπου τους.

Οι συγχωνεύσεις, είναι βέβαιο, ότι θα δημιουργήσουν πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο θα μπορεί να μετακινείται, σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, σε σχολεία της ίδιας περιφέρειας αλλά και σε σχολεία οποιασδήποτε άλλης περιφέρειας, αν στην ίδια περιφέρεια δεν υπάρχουν κενά στη συγκεκριμένη ειδικότητα. Το τελευταίο έχει προβλεφθεί ήδη από το νομοσχέδιο 3848/2010 για να έρθουν τώρα οι συγχωνεύσεις-καταργήσεις και να συμπληρώσουν σιγά – σιγά το παζλ της διάλυσης των σχολείων και των εργασιακών σχέσεων.

Εύκολα μπορούμε να φανταστούμε τις πελατειακές σχέσεις που θα δημιουργηθούν , ή θα γίνει προσπάθεια να δημιουργηθούν, ανάμεσα στους θιγόμενους εκπαιδευτικούς και την διοίκηση με τα «αιρετά» παρακλάδια της.

Προφανώς, η λύση βρίσκεται στο να μην περάσουν οι συγχωνεύσεις που έχουν προγραμματιστεί και μάλιστα σε αντίθεση θα πρέπει, επιδίωξη όλων να είναι η μείωση του αριθμού των μαθητών σε κάθε τμήμα και το χτίσιμο νέων σχολικών μονάδων σε αντίθεση με τη δημιουργία σχολείων με μεγάλο αριθμό μαθητών τύπου Γκράβας.>>>>>>>>Continue reading the whole article →

Advertisements

About freesyndicate

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΙΑΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
This entry was posted in παιδεία, περί παίδευσης, περί Παιδείας, πολιτική, συνδικαλιστικά, συνδικαλισμός, Οι δάσκαλοι και η Αμφισβήτηση, για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, επικαιρότητα, εργασία και κοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα, ελληνικό εκπαιδευτικο σύστημα, κυβερνητικά "μέτρα" and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s