Για την κατάντια μας…

… ας ακουστούν, τουλάχιστον, οι κραυγές των συναδέλφων, όσο άναρθρες ή ασύνταχτες είναι, αφού οι «επαΐοντες» τείνουν να ευτελίζονται… Διαβάστε – κι ας αντιδράσουμε, επιτέλους! – τί έγραψε ο εμπαθέστατος «επαΐων» κ. Γιανναράς…
Και οι κραυγές δεν καλούνται να μας τιμούν ή να μας απαξιώνουν, μη γελιόμαστε: οι κραυγές δηλώνουν απόγνωση, αδυναμία δράσης…
Ένας συνάδελφος, στο alfavita.gr, χωρίς παρέμβαση στο κείμενο, που προβληματίζει, πάντως:

04/09/2010

Αγαπητοί και αξιότιμοι κύριοι που μας εκπροσωπείτε :

Εδώ και 12 χρόνια διορισμένος στην εκπ/ση δεν απευθύνθηκα ποτέ σε οποιονδήποτε εκπρόσωπο του κλάδου. Το γεγονός ότι έφτασε η στιγμή ( και μάλιστα από έναν «απομακρυσμένο συνάδερφο της επαρχίας» θα πρέπει να σας βάζει σε σκέψεις.

Εξακολουθεί εδώ και καιρό να συνεχίζεται η απαξίωση και υποβάθμιση του εκπ/κου. Πέρα από κάθε οικονομικό θέμα, η εικόνα του σημερινού εκπ/κου έχει υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά από την συνεχή όσο και πρωτοφανή συκοφάντηση από την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ. Με το δάχτυλο να πλανιέται και να δείχνει συνέχεια, έχουν περάσει στη συνείδηση του μέσου πολίτη η τεμπελιά, τα βύσματα, τα κονέ και ότι άλλο χειρότερο για τους καθηγητές. Κάθε αποσπασμένος «κάθετε πίσω από ένα γραφείο», δεν υπάρχουν αντίστοιχοι σε σχολεία, παρά μόνο σε βουλευτικά γραφεία και σε κάθε είδους «άσχετα με το αντικείμενο» υπηρεσίες.

Ο κλάδος που δέχτηκε τον περισσότερο ειρωνικό εξευτελισμό ήταν (κοινά αντιληπτό) αυτός των γυμναστών, δια στόματος ηγεσίας, αρχίζοντας από την κ. Διαμαντοπούλου και συμπληρώνοντας ο κ. Πανάρετος.

Είμαι σίγουρος ότι κάθε εκπ/κος έχει να προσάψει τις δικές του παρατηρήσεις, ενστάσεις, αντιρρήσεις και σχόλια, σε όλα αυτά που διαδραματίζονται στο χώρο της παιδείας.

Το γεγονός όμως που κυριαρχεί σε όλα τα στόματα (τουλάχιστον εδώ στην επαρχία) είναι ένα :

Τι κάνει και τι πράττει η ηγεσία των εκπροσώπων μας;

Δεν γνωρίζω και ούτε είχα και έχω καμιά σχέση με κανέναν. Ομολογώ ότι τον κ. Πέπε τον έμαθα από την πληροφόρηση μέσω διαδικτύου, αν και όφειλα να γνωρίζω. Η ουσία όμως παραμένει :

  • Που βρίσκονται ;
  • Τι κάνουν ;
  • Που είναι οι αντιδράσεις ;
  • Που είναι οι εμφανίσεις στα ΜΜΕ ;
  • Που είναι οι προσωπικές τους κινητοποιήσεις ;

Μην συγκρίνετε πλέον με τα μέχρι τώρα δεδομένα και τις αντιδράσεις του παρελθόντος.

Δεν υπήρξε μεγαλύτερος εξευτελισμός του επαγγέλματος στην ιστορία του.

Τώρα είναι η ώρα για πρωτοποριακές αντιδράσεις και νέους τρόπους κινητοποιήσεων. Ακόμη και σε προσωπικό επίπεδο.

Αν δεν σας δίνουν τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό βήμα να βγείτε και να «κατασκηνώσετε» από έξω !

Εσείς πρώτοι από όλους !

Πέρα από όποιον ανώνυμο εκπ/κο.

Δώστε το στίγμα και δημοσιοποιείστε την δυναμική σας αντίδραση κύριοι !

Καταστρέφονται στην κυριολεξία οικογένειες αδιόριστων και μακροχρόνιων ωρομισθίων και αναπληρωτών.

Διαλύονται όνειρα και προοπτικές μιας ζωής.

Σε εσάς μπορεί να φτάνει ηχηρά μόνο η οικονομική πλευρά, αλλά σας το λέω ότι ούτε καν δεν μπορείτε να διανοηθείτε την καταπόντιση της ζωής των συναδέρφων……ίσως για πάντα σε μερικούς !!

Στα χρόνια που ήρθαν δεν  μιλούμε πια για διεκδικήσεις χρηματικές και επιμέρους εργασιακών δικαιωμάτων.

Μιλάμε και βιώνουμε ένα μεγάλο ΣΤΟΠ και ένα μεγαλύτερο ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ της ζωής μας !

Αξιότιμοι και σεβαστοί κύριοι εκπρόσωποί μας

Κάντε κάτι για αυτό !

Αφήστε την πένα, το χαρτί, τις αποφάσεις και τα ψηφίσματα και προχωρήστε παραπέρα !!!!

Κάντε επιτέλους και κάτι άλλο.

Δυστυχώς λάμπετε δια της απουσίας σας !

Περισσότερο ακούγονται οι λιγότερο θιγμένοι δάσκαλοι, παρά εσείς!

  • υποστηρίξτε ενεργά τα δίκαιά μας
  • βγείτε μπροστά με άλλους τρόπους αντιδράσεων
  • συμπαρασταθείτε σε κλάδους που τους χλευάζουν και ειρωνεύονται ( γυμναστές ) καθώς πέρα από τις όποιες γνώμες έχετε ανήκουν στην οικογένειά σας.
  • Η πληθώρα των γυμναστών ( όπως και άλλων κλάδων μελλοντικά ) είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα και με λύσεις !!

Επαναπροσδιορίστε και διορθώστε την εικόνα του καθηγητή στην εκπ/ση.

Είμαστε οι πλέον μορφωμένοι υπάλληλοι στη χώρα, με εντυπωσιακή αναλογία αντικειμενικών προσόντων ( μεταπτυχιακά, διδακτορικά, υπολογιστές, ξένες γλώσσες ) απέναντι σε οποιονδήποτε εργασιακό κλάδο. Αυτό δεν είναι αντιπαράθεση, αλλά πραγματικότητα.

Μην τους αφήνετε να μας αντιμετωπίζουν σαν ρακένδυτους παρακαλετές για εργασία.

Μας κατάντησαν να δουλεύουμε για 300 €, καλύπτοντας το εργασιακό μεσαίωνα με τον ώρα αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου.

Μας χαρακτηρίζουν και μας αποχαρακτηρίζουν ονομαστικά διοριστέους όποτε θέλουν, ανάλογα με την εποχή και τα πολιτικά τους συμφέροντα.

Απεγνωσμένα και για πρώτη φορά παίρνω το θάρρος, γράφω δημόσια και σας εκλιπαρώ:

ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ !!!!!!!

Κυριακίδης Κων/νος

Καθηγητής ΦΑ, διορισμένος στην Α΄/θμια Εκπ/ση

Advertisements

About freesyndicate

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΙΑΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
This entry was posted in παιδεία, πολιτική, συνδικαλιστικά, συνδικαλισμός, το σύνηθες παράλογο, Οι δάσκαλοι και η Αμφισβήτηση, ακούμε;, εκπαιδευτικό σύστημα, κυβερνητικά "μέτρα", κοινωνία and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Μία απάντηση στο Για την κατάντια μας…

  1. Παράθεμα: Για την κατάντια μας… | Γονείς σε Δράση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s