… αυτό το υπουργείο, το της «θρασύτητας», που λέγαμε… Αλλά και ο «συνδικαλισμός» μας, τρομάρα του!

Λόγω της κατάφωρης καταστρατήγησης του 60%-40% στους διορισμούς μετά τον ΑΣΕΠ του 2007, συνάδελφοι/επιλαχόντες του διαγωνισμού άρχισαν να κερδίζουν δικαστικά το δικαίωμά τους να έχουν διορισθεί! Φυσικά, η απόφαση αναδρομικού διορισμού αφορά μόνον όσους προσφεύγουν στα διοικητικά δικαστήρια (αφού σε κάτι τέτοια το «Κράτος» ξέρει πολύ καλά να «προστατεύεται» από το δίκαιο των εργαζόμενων… ακριβώς όπως και με τα επιδόματα των 176€).

Για παράδειγμα,  η προσφυγή των Φυσικών (ΠΕ04.01) και Χημικών (ΠΕ04.02) δικαιώθηκε με την απόφαση 216 / (12-02-2010) του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών…

Η ΥπΠΔΒΜΘ, από την άλλη, αφού ανακοίνωση με «στιβαρότητα και σπουδή» διάφορα μεγαλόστομα περί «κατάργησης/ορθολογικοποίησης» των αποσπάσεων και των μεταθέσεων…

έβαλε την υπογραφή της σε θαυμαστές μεταθέσεις, π.χ., τριων (3) καθηγητριών Αγγλικής ΠΕ06 στους… Παξούς…

υπέγραψε αποσπάσεις και διορισμούς αναπληρωτών έως και τον Μάιο

υπέγραψε, πρόσφατα μόλις, ομιχλώδεις αποσπάσεις σε Υπηρεσίες, Διευθύνσεις, Ιδρύματα, ή αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ/ΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΕ χωρίς ρητή αναφορά κριτηρίων – αφήνοντας, έτσι, ανοικτή την πόρτα στην «κλασσική ενασχόληση του έλληνος πολιτικού», στο «βόλεμα», δηλαδή!

Αμφιβάλλει κανείς;

Ας το δούμε: Στην Πρέβεζα, όπου υπεραριθμούν και υπο- ή ετερο-απασχολούνται στη β-βάθμια εκπαίδευση καθηγητές των ειδικοτήτων ΠΕ05 Γαλλικής, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και ΠΕ19-20 Πληροφορικής…

  • οι μεταθέσεις (πιθανόν και με ευθύνη των ίδιων των εκπαιδευτικών, αλλά και από το πλήρως ανορθολογικό πλαίσιο) δεν απέδωσαν ιδιαίτερες μεταβολές,
  • οι αποσπάσεις σε «γραφεία», επίσης… και, ω, τί θαύμα (!),
  • οι αποσπάσεις «από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ»…

φέρνουν κι άλλους Γυμναστές – καλώς να ορίσουν οι συνάδελφοι, έτσι; – αλλά για… πού;

διώχνουν δύο καθηγήτριες Γαλλικής… (ενώ την περασμένη χρονιά υπεραρίθμησαν 4) και… φέρνουν άλλη μια!

Μεταξύ μας… μπορεί και να ξέρουμε τί εξυπηρετούν όλα τούτα: λείπουν «χέρια» από το γραφείο – αλλά ο «νόμος» δεν επιτρέπει «τοποθετήσεις αποσπασμένων σε γραφεία, ή, μήπως, λες; – ενώ, κρίνοντας και από τα ονόματα, οι – δικαίως, όπως, άλλωστε, και πολλοί από τους «μη ικανοποιηθέντες» – αιτούντες απόσπαση είναι ντόπιοι, οπότε… κάποιος μπορεί να σκεφτεί…

Για όλα τούτα, π.χ., για τα

  • πώς και, κυρίως, με τί κριτήρια γίνονται οι αποσπάσεις (πρβλ και σχετικές επιστολές απόγνωσης, π.χ., στο alfavita.gr),
  • πώς βρέθηκαν τόσοι και σε τόσες ειδικότητες «υπεράριθμοι»,
  • πώς διορίζονται στο δημόσιο «από την πίσω πόρτα» περισσότεροι απ’ όσους προβλέπει ο νόμος, κι αυτοί όχι από όσους – στο κάτω-κάτω – έδωσαν εξετάσεις, αλλά από τον πίνακα αναπληρωτών που – ε, ας το πούμε επιτέλους (!) – περιλαμβάνει και διδάσκοντες στην «εκκλησιαστική εκπαίδευση» ή στα «σχολεία της εκκλησίας της Ελλάδας» (όπως η Σιβιτανίδειος), όπου ο «διορισμός» προϋποθέτει «γνωστό» και «χαρτί από ιερέα» (θου, Κύριε!)…
  • πώς και με τί κριτήρια «τοποθετούν» οι «διευθύνοντες» συναδέλφους σεέμμισθεςθέσεις (επιτροπές εξετάσεων κάθε είδους, ας πούμε),

δε μίλησαν ούτε τα περιφερειακά, ούτε το κεντρικό συνδικαλιστικό μας όργανο… Άλλωστε – πώς να το ξεχάσουμε; – οι «εκπρόσωποι» των (κομματικών, κοινοβουλευτικών ή όχι) «παρατάξεων» αποτελούν την υποομάδα των συναδέλφων με το μέγιστο ποσοστό ΔΟΤΩΝ/ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ, ή όχι;

Θα πει κανείς: «έτσι λειτουργεί το σύστημα«… Ε, λοιπόν, αυτό το «σύστημα» πάσχει, και δεν ευθύνονται για τούτο όλοι οι συνάδελφοι, αλλά ο ηθελημένος ανορθολογισμός και οι εν κρυπτώ, αλλά και πλήρως συνειδητές, διοικητικές αποφάσεις, καθώς και ο ανερμάτιστος ηγεμονισμός της διεύθυνσης του υπουργείου και όσων την αναπαράγουν!

Δεν είναι ακόμα ώριμη καμία ανατροπή – το βλέπεις γύρω – αλλά είναι ελάχιστο χρέος η ανάδειξη του ατελέσφορου του συστήματος και, κυρίως, του ευτελισμού υποστάσεων και θεσμών που συνεπιφέρει η συμπόρευση με αυτό

Είναι ελάχιστη υποχρέωση να αιτιολογούμε πλήρως το γιατί καταγγέλουμε το διοικητικό συμβούλιο της Ο.Λ.Μ.Ε. ότι συμμετέχει σε συμπαιγνία – μαζί με τις κομματικές παρατάξεις και το Π.Α.Μ.Ε., που και σιωπά και συμμετέχει, ειδικά, δε, εκεί που έχει δύναμη…, στις παραπάνω θολές διαδικασίες – αποπροσανατολίζοντας με στοχοθετήσεις πολλαπλές, εφήμερες και χαμένες από χέρι (λειτουργώντας αποκλειστικά με κριτήρια κομματικά/κοινοβουλευτικά) το συνδικαλιστικό κίνημα, ενώ, την ίδια στιγμή, «χαϊδεύει» μόνο τις θολές διαδικασίες και – για προφανείς κομματικούς/ψηφοθηρικούς λόγους – δεν καταγγέλει διαρκώς, επαρκώς και μετ’ επιτάσεως κατάφωρες καταστρατηγήσεις θεσμών και επιλογές συναλλαγής (που αναδεικνύουν την ανάγκη ανατροπής συστημάτων, αλλά απαιτούν κι από μας συνέπεια…)!

Μας πρέπει να ταΐσουμε την περηφάνια μας και με αγανάκτηση, αλλά δεν αρκεί, βεβαίως

About freesyndicate

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΙΑΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
This entry was posted in συνδικαλιστικά, συνδικαλισμός, το σύνηθες παράλογο, Οι δάσκαλοι και η Αμφισβήτηση, Πρέβεζα, εκπαιδευτικό σύστημα, κυβερνητικά "μέτρα" and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s