Για την ψυχή μας του δάσκαλου

Δημοσιεύτηκε στον ιστοχώρο «Αυτοοργάνωση στην Εκπαίδευση», στις 8 τούτου του Μαΐου…

Κατέληξα στο τρομακτικό συμπέρασμα ότι είμαι το αποφασιστικό στοιχείο στην τάξη:
Το προσωπικό μου πλησίασμα δημιουργεί το κλίμα.
Η καθημερινή μου διάθεση φτιάχνει την ατμόσφαιρα.
Σαν δάσκαλος, κατέχω μια τρομερή δύναμη – μπορώ να κάνω τη ζωή ενός παιδιού μίζερη ή χαρούμενη.
Μπορώ να γίνω ένας τύραννος ή ένας εμπνευστής.
Μπορώ να ταπεινώνω ή να χρησιμοποιώ χιούμορ, να πληγώνω ή να θεραπεύω.
Είμαι εγώ που αποφασίζω εάν η αντίδρασή μου την κρίσιμη στιγμή θα είναι ανεξέλεγκτη ή ελεγχόμενη και εάν το παιδί θα αισθανθεί προσβεβλημένο ή θα νιώσει ότι ο δάσκαλος έσκυψε με σεβασμό στο πρόβλημα του…

Haim Ginott

Advertisements

About freesyndicate

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΙΑΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
This entry was posted in το σύνηθες παράλογο and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s